נומרולוגיה מה היא?

נומרולוגיה מה היא?

נומרולוגיה היא תורת מספרים ואותיות, אותם מספרים ואותיות שנמצאים בשם ובתאריך הלידה שלנו.

כאשר מחשבים את ערכם של תאריך הלידה ושל השם, מתגלה עולם ומלואו עולם של תכונות, של אירועי חיים, של נטיות מולדות, של כישורים מנטאליים, רגשיים, חברתיים, תקשורתיים, מקצועיים ועוד.


ככל שתעמיקו בעולם זה יותר, תבינו מה אתם ומי אתם. תבינו למה קורים לכם דברים שתוצאותיהם טובות או גרועות. תבינו מה לשנות, על מה לעבוד ואיך לבצע את השינויים.
אחרי שתהיו ברורים לעצמכם, יהיה לכם קל יותר להבין מה הצעד הבא שעליכם לעשות. הכול מתבהר, פתאום ברור למה דברים קורים שוב ושוב בלי שהתכוונתם להם.

הנומרולוגיה מאפשרת לכם להכיר טוב יותר את הסובבים אתכם, ילדים ובני משפחה. הניתוח הנומרולוגי ישים אתכם במקום של בהירות והבנה, יאפשר לכם להכיל אנשים אחרים, לאהוב ולסלוח.

התוצאה: דברים מ צ ל י ח י ם ואתם מתעצמים כבני אדם, כהורים, וכבעלי עסק

 

רוב מי ומה שאנחנו – מולד והשאר מבוסס על מה שיש כבר ועל מה שחסר.

אני מאמינה שאנחנו לא באים לעולם כ"שולחן חלק" ("טבולה ראסה"). אנחנו מביאים לעולם עם הולדתנו – עולם של ניסיון עבר עשיר, עולם של חוויות, של תכונות ושל שעורי חיים מגלגולים קודמים. אנו נולדים עם תכנית חיים (סילבוס) של אירועים שלקחנו על עצמנו לבצע ולחוות בגלגול הזה. זוהי תכנית נומרולוגית מוגדרת מראש. הספורים משתנים וישתנו במרוצת חיינו, אך השעורים וסוגי האירועים יישארו כפי שנקבעו מראש טרם בואנו לעולם. על פי נושאים כמו, כסף, אובדן, מחלות וכדומה.

תכנית החיים מוגדרת מראש ועלינו לצאת לדרך, למסע החיים, כפי שתוכננו לתקופת החיים הנוכחית, לעשות ככל שביכולתנו לעבור בשלום את המהמורות והמשוכות. לעשות את המירב והמיטב, להשתדרג, לשפר, ולקיים חיים טובים, מלאים ומאושרים בעולם הזה. הנומרולוגיה עוזרת לנו לדעת.

 וכיצד נדע מהם השעורים ואירועי החיים אותם עלינו לעבור?

הנומרולוגיה - היא מילת המפתח כאן!

נדע זאת בעיקר על פי תאריך הלידה והשם המולד, שהם קוד ה"די אן איי" הרוחני של כל אדם.

על פיהם נדע את תכונותיו ואופיו המולד ואת אירועי חייו המרכזיים והחשובים. את התחנות  על מסלול חייו לטוב ולרע.

כדי למנוע הליכה סחור סחור וטעויות ב"דרך", כדאי לכל אחד ואחת לפענח את התוכנית המקורית שאיתה באו לעולם. היינו, לפענח את תאריך הלידה והשם המולד.  לעשות "הכרות" עם מי שהוא באמת. לאתר את הפוטנציאל המולד מראש ו"לעבור" את מסלול החיים בצורה מדויקת יותר. (עד כמה שניתן לקבל מהמידע ולבצע)... לתקן ולשנות תכונות מעכבות, מזיקות ומטרפדות, לחזק ולהעצים תכונות מקדמות, ולהוליד תכונות שלא קיימות מלידה, אך נחוצות כדי לעבור את מסלול החיים בפרק זה, בהצלחה ובקלות מירבית.

לדוגמה: אדם שהשם המולד שלו יצחק, ויש לו: (,1 ,9 ,8, 1) מהאותיות – שהם בנוכחות חלקית.,

נולד בתאריך : 23.8.1945  יש לו  2,1 , 3 ,4 ,5 ,8   מולדים.

חסרים לו  והוא חייב ל"ייצר ולהוליד" אותם, מבראשית:  6  ו- 7